Tak for svar.
Jeg tror ikke problemet er ryggen, da hun netop bevidst vælger denne stilling, og kan sidde der i 2-5 minutter.
Hun gør det ikke hver gang hun skal rejse sig, men lidt i perioder.
Sidste gang hun havde kolik gjorde hun det også, så derfor var min første tanke, at det var pga. ondt i maven. Men da hun gjorde det i går virkede det ikke som om der var mavesmerter.
Men det er min plan, at få hende tjekket næste gang kiropraktoren kommer på besøg. For jeg kan da ikke udelukket at det skyldes, at hun er skæv eller andet.