Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 start af træpille-boks
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 19:19

Jeg får snart min hest hjem i min helt egen stald, (samt en lånehest) og har valgt at de skal stå på træpiller.


Hvor meget skal jeg beregne til at starte en boks op på 3x3 M2? Pillerne måler 6 mm.


Jeg har en god fornemmelse af hvor meget der går til hen ad vejen, da hun har stået på træpiller før, men jeg har aldrig været med til at starte en boks op.


250 kg??

Hvis I skriver antal sække, så vær sød at skrive hvor meget sækkene vejer, da der åbenbart er stor forskel på sækkestr.!


(og ja, der er en del tråde om træpiller i forvejen, kunne bare ikke finde svar på lige dét spørgsmål..)


på forhånd tak for hjælpen.


Maiken



Snart med egen stald!

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 20:16

de bokse mine står i tror jeg er omkring 3½ gange 3½ meter, og der blev brugt 150 kg (10 sække af 15 kg)... det blev lige vandet en smule, og så gik der få dage og så var boksen fuld af blød smulder


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 træpiller
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 07:44

250 kg i 3*3 boks det gir en super bund du kan bruge meget længe,start med at vande toplaget..

Boksen har først `sat`sig efter 3-4 uger..


VH Karina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider