Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Erfaring med Leisure mix
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 19:18

Hejsa.

Jeg vil gerne høre, om der er nogle som der har erfaring med Leisure mix.

Jeg har nemlig overvejet at skifte fra min Fase Balance til Leisure mix, da min hest

har tendens til at tage på. Han får ingenting at spise næsten, men er stadig pænt rund.

Hvad har du erfaring med?

Knus Nadia


<3 My Lightfoot Lime <3

<3 Åkildens Verona <3

<3 Hvil i Fred Linea <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode erfaringer
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 23:22

Hej Nadja,


Jeg har gode erfaringer med Leisure mix til min lidt runde og meget kræsne vallak :-)


Er dog for nylig skiftet over til Icelandic Power, fordi jeg syntes han manglede lidt energi.


Produkterne er næsten identiske, bortset fra at sidstnævnte indeholder mere biotin og E-vitamin, og så er det lidt dyrere.


Jeg mixer det det med lucerne eller grass-mix for at øge tyggetiden :-)



Mange hilsner fra


Lise Andersen


Lækkert tilbehør til hunde og katte!

www.designforpets.dk

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

0
0
Svar på denne tråd
 
 energi?
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 06:18

Har den energi nok ellers? For så ville jeg gå over til at bruge sure grow i stedet for. Du skriver, at den stort set ikke får noget at spise, men den skal jo have det der står forskrevet i foderplanen for den enkelte foderblanding for at være dækket ind med vitaminer og mineraler. Jeg har selv 2 heste som fungerer super på suregrow (800g pr. dag pr. hest),lidt lucerne, salt og hvidløg og så ellers masser af hø. Den ene er en frieser som er frisk og meget nem at fodre på og den anden en rund tinker. Suregrow er i pilleform men de er altså vilde med det alligevel selvom det ser enormt kedeligt ud ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 fjordhest
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 13:15

Har prøvet leisure mix til min tidligere hest, han var super kræsen og ret varm at ride, samt svær at holde huld på (ja, ved godt at det er den omvendte verden) og det eneste han ville spise var leisure mix, grass-mix fra Hartogs og gulerødder, til gengæld betalte jeg i dyre domme for foder da han skulle have rigtig meget for at holde huld...


Overvejede produktet til min fjordhest, men da han mangler lidt rideenergi til tider, bruger jeg også Icelandic power nu suppleret med lidt vitaminer da han ikke er på fuld ration.

Jeg er rigtig glad for dette produkt også.


Synes generelt brogårdens produkter (dodson&Horrells) er rigtig gode og veludviklede.


Sagde Ditte

Nu med alletiders Guldpony!

Fjordhesten kan og vil

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider