Jeg sender ind 2 gange årligt. Har lige haft sendt ind på alle 6 heste, men det var kun min hingsteplag som har været i higstebørnehave der skulle ha en kur, de andre, incl. en helt ny pony og en hoppeplag var alle rene. Hingsten bliver tjekket igen efter 2-3 uger.
Jeg har ikke givet ormekur de sidste 3 år, kun til mine føl/plage, alle andre heste har været rene, men sikke da et bøvl med den skidekonkurrence, 6 heste som bare ikke vil skide på samme tid, må ha dem bedre opdraget til næste år.
Ved faktisk ikke hvad jeg giver, vi har lige skiftet dyrlæge og det er min svigerfar som får alle regningerne og så betaler jeg med min arbejdskraft.