Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 HESTEKLIPPER
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 09:07

Hej, jeg skal have klippet 2 heste et par gang hver vinter. Jeg har besluttet mig for at købe en hesteklipper, men jeg kan ikke finde ud af, hvilket mærke og model jeg skal vælge.

Har I nogle gode erfaringer med et mærke og en model, så hører jeg gerne fra jer.


På forhånd tak.


Vivi

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 09:11

Har selv en Hauptner. Den er næsten umulig at slå ihjel!!! Før denne havde vi en anden Hauptner, der var fra min oldefars tid. Grunden til at den ikke virkede mere var fordi min far kom til at smide en skrue ud.


Udover den har jeg en Andis 2-speed. Den er super god til de fine steder.

Havde dog lidt problemer med at få den til at klippe i starten da jeg fik den. Men nu kører den (7-9-13)





Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/


smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød



0
0
Svar på denne tråd
 
 daddada...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2010 10:15

Har også en old gammel Hauptner, ander ikke hvor gammel den er, 10-20år måske????


Den klipper super, der skal nye skær til i ny og næ men det skal der jo altid!


Har dog købt en billig model en gang, og den røg direkte retur, havde klippet max en halv hest, og så kunne den ikke mere... billige @!#$!


Så jeg ville helt sikkert invistere i en ordentlig klipper, frem for de billige!





Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 14:43

Jeg har denne www.thordal.dk/ category.33.article.147


Den er uden tvivl den fedeste maskine - i ALLE henseender.

Lydsvag, få vibrationer, vejer ikke mere end 1.3kg, kraftig motor på 160W, lav varmeudvikling. osv osv!


Jeg har også en maskine til hoved og ben, det er denne:

www.thordal.dk/ category.99.article.381


Fantastisk maskine, og det giver lige det sidste perfekte finish!

Jeg købte begge mine maskiner gennem Thordal Christensen! Super hurtig service!


Hauptner larmer ALT for meget og vejer en del.

Efter min mening!


Kh. Margit

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 18:48

Jeg har også 2 aesculap klippere - 25-30 år gamle, og hvis jeg skulle købe ny idag ville der ikke være meget tvivl om at det skulle være aesculap igen.


Mine er dog så gamle at de både larmer og brummer i hænderne, men de klipper fint.


Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lister
Forfatter: 
Dato:  03-11-2010 20:55

Jeg købte en Lister Liberty. Du kan vælge om den enten skal køre via batteri eller med ledning. Den vejer ikke meget over et kilo. Den klipper helt fantastisk, og er nem at justere.

Den er dog noget dyr i Danmark. Jeg købte i England, og så købte jeg en adaptor. Det fungerer super

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har den samme..
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 08:15

som Margit og er rigtig glad for min..


Klipper ca. 20 heste om året og for mig er det vigtigt at den ikke larmer helt vildt, er tung og uhandy..





Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i Horsens og omegn - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 tak til alle - hesteklipper
Forfatter: 
Dato:  04-11-2010 08:38

tak alle sammen for jeres store hjælp mht. valg af hesteklipper.


Jeg valgte at købe en Hauptner, og den skal bruges første gang på søndag. Håber det er det rette valg, smil.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider