Nå, men mangler lidt hjælp til min til tider umulige hest.
Hun bliver 4 til maj, men grundet vokseværk og hun stadig er noget overbygget, er hun ikke tilredet eller har været supermeget i longen heller.
Hun har alle dage haft bøvl med at ville løfte de bagben ret højt ved smedebesøg. det bliver dog langsom langsom og atter langsomt bedre.
Jeg troede jo i starten at hun var hysterisk, og tænkte at det skal hun lære, det er jo ikke til at stå dernede og ordne hendes hove.
Da hun blev 3 synes jeg hun virkede halt på det ene bagben, dyrlægen fandt intet heller ikke i røgten. Hun havde lidt med krydset, som blev sat på plads.
Så der burde ikke være nogen grund overhovet til at hun ikke vil løfte de bagben ret meget.
Har heldigvis en meget sød og tålmodig smed, men alligevel.
Har i nogle gode fif til hvordan vi kan klare det lille problem ????