min dejlige hoppe er lidt af et vilddyr så nogle gange kan hun ikke kontrollere hendes ben helt efter hensigten 
desværre har hun så lavet en lille forvridning som ikke er blevet opdaget, så det har nu lavet en lille aflegring af kalk i leddet. men hun er nu behandlet og er næsten færdig med genoptræning.
jeg bliver altid nervøs når mine heste fejler noget, så jeg finder altid alle ting der kan hjælpe, jeg købte derfor:
BOT staldgamacher
equimobilily
efter 2 ugers genoptræning synes jeg igen hun føles en smule uren og lod hende stå en uge mere. fik dr. dyr ud og de ville gerne give hende lidt tid inden videre behandling.
jeg undersøgte markedet og valgte at prøve cortaflex til hende.
hun er i dag ren og igen snart genoptrænet helt.
jeg ved ikke om det er den extra uge eller om det var cortaflexen der hjalp hende.
men jeg vælger at tro det var cortaflexen.
jeg tænker nu lidt, at købe cortaflex som forebyggende, men kan jeg så give hende halv dosis eller er det ikk nok ?
er pulverform billigere end flydende og lige så effektivt.
hvilket sted i england er de bedste og billigste ? 
mvh Mette
håber på jeres hjælp.