Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Følhoppe
Forfatter: 
Dato:  26-10-2010 19:22

Hej alle


Jeg købe måske snart hest igen. Jeg har kig på en lækre følhoppe (oldenborg) på 1½ år. Men hun må ikke få korn af nogen som helst art, da hendes ben begynder at hæve, og hun har svært ved at fordøje det.


Hvilke slags foder ville være bedst til hende?


mvh Rie


PS. Håber nogle kan hjælpe mig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 En følhoppe
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 02:15

En følhoppe er en voksen hoppe med føl ved siden.

Din hest er en hoppeplag.


Hvis den ingen korn må få kan du med fordel fodre med feks


Grønpiller (300 gram?)

Roepiller, (300 gram?)

Lucerne, (500 gram?)

og et foder til heste i vækst feks Horse Balancer fra Tjørnehøj som er et super godt foder til rimelig billig penge.

Mener at den skal have ca 1 kg dagligt.


Samt selvfølgelig hø eller wrap. 10-12 kg dagligt.


Det hele bør regnes efter i et foderprogram så du er sikker på at den er dækket ind.




Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB), Madelaine af nord-Als (Shet.)

Og Langhoffs Favour (DV)


Smukt DV føl sælges. Se præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppeplag
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 10:19

Okay mange tak for hjælpen Christina :-)


Mvh Rie

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider