Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Raps/Halm/Hør/træ-piller ?????
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 00:14

HJÆLP!!! Er der nogen der har lidt ide om hvad der er bedst.

Har en hest med astmatisk bronkitis som skal i udeboks om natten i vinter tiden. Har nu brugt flere dage på at finde ud af hvilken støgelse jeg skal bruge. Ville bruge træ-piller men få afvide det støver, for anbefaldt Hør-strå men kender heller ikke til det. Spåner er jo let at vælge men ikke godt nok få man afvide.

Er nu end med noget der hedder Rapsfix er der nogen der kender til dette produkt ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså....
Forfatter: 
Dato:  22-10-2010 01:26

Vores to astma heste står på træpiller og det virker fantastisk godt.. Ingen hoste fra dem, og den ene er MEGET slemt ramt med astma. Så længe de får wrap og står ude 6-7 timer så der ingen problemer i det :)


Mvh.Sabina og Tommy Hilfinger


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider