HJÆLP!!! Er der nogen der har lidt ide om hvad der er bedst.
Har en hest med astmatisk bronkitis som skal i udeboks om natten i vinter tiden. Har nu brugt flere dage på at finde ud af hvilken støgelse jeg skal bruge. Ville bruge træ-piller men få afvide det støver, for anbefaldt Hør-strå men kender heller ikke til det. Spåner er jo let at vælge men ikke godt nok få man afvide.

Er nu end med noget der hedder Rapsfix er der nogen der kender til dette produkt ??