Hej folkens.
Jeg har en hoppe der har fået føl i år. Føllet er lige blevet fravænnet som 4,5 mdr grundet at ejeren af stalden har 2 føl som han ville fravænne nu. Hvis jeg ville have mit føl til at blive med de andre føl skulle det ske samtidig. Derfor lagde vi en plan for at lave en blid fravænnig over et par uger. Allerede på trediedagen får de ikke lov at komme sammen, hvorefter min hoppe går i hegnet og kommer til skade.
Dertil kommer at min hoppe konstant er sulten og ejer af stalden vil ikke give mere wrap, så jeg sniger mig til at fodre i smug.
Generelt er jeg bare ikke tilfreds og jeg føler at der er flere ting der kan gøres bedre. Jeg har prøvet at nævne nogle af tingene, men staldejer holder på at det ikke skal være så indviklet at have hest...
Det skal nævnes at staldejer er en del af svigerfamilien og at jeg kun betaler for opstaldning af hoppen.
Hvad skal jeg gøre? er jeg bare en pylret hesteejer der skal tage mig sammen?
Jeg syntes bare ikke det er sjovt når ridningen ikke fungerer og jeg kommer hjem og er ked af det når jeg har været i stalden.