Hej allesammen
Jeg har fornyligt investeret i en barokpinto på halvanden år, og han har bare gået på døgnfold der hvor jeg købte ham, så han er aldrig rigtig blevet striglet helt i bund. Det har jeg så gjort adskellige gange, og han fælder bare så MEGET!! Kan det være grundet at han står i stald om natten nu, og han så ikke behøver så tyk pels længere eller kan det være følpels som stadig sidder på ham?
Men når jeg så har striglet ham, og fået de værste hår væk, så skaller han ret meget, så han bliver helt hvidlig. Skal jeg give ham noget olie mod dette eller klarer hans hud det selv, at danne nyt fedt?