Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Vinterdækner
Forfatter: 
Dato:  15-10-2010 16:57

Jeg har en pony som jeg næste sommer skal have med på efterskole. De tre år jeg har haft ham, har han ikke haft dækken på, selvom han har gået meget ude, da han lægger fint pels.

Men jeg er kommet i tvivl om det til næste vinter er nødvendig for mig, at give ham dækken på, da vi skal ride i ridehal(Det gør vi ikke nu)for hvis han nu lægger en tyk pels. Han må på efterskolen ikke gå så meget ude som han gør nu, men jeg ved ikke om han stadig vil læggen en så tyk pels?

Håber der er nogle der vil hjælpe mig, skal jeg eller skal jeg ikke give ham dækken på, når jeg skal til at ride i ridehal, trods han kun må gå uden firetimer om dagen?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klippe
Forfatter: 
Dato:  15-10-2010 18:15

Er du ked af at klippe din hest?


Istedet for at give dækken på "hvis nu", kunne du evt lave en sporklipning hvis det viser sig nødvendigt - hesten behøver ikke have dækken på med denne klip...



Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på indlæg
Forfatter: 
Dato:  16-10-2010 12:06

Tak for det denne mulighed havde jeg ikke lige tænnkt på.

Jeg har ikke noget imod at klippe ham, jeg ved bare ikke om han nogenside er blevet klippet før, så jeg ved ikke hvordan han ville reagere på det.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider