Jeg har en pony som jeg næste sommer skal have med på efterskole. De tre år jeg har haft ham, har han ikke haft dækken på, selvom han har gået meget ude, da han lægger fint pels.
Men jeg er kommet i tvivl om det til næste vinter er nødvendig for mig, at give ham dækken på, da vi skal ride i ridehal(Det gør vi ikke nu)for hvis han nu lægger en tyk pels. Han må på efterskolen ikke gå så meget ude som han gør nu, men jeg ved ikke om han stadig vil læggen en så tyk pels?
Håber der er nogle der vil hjælpe mig, skal jeg eller skal jeg ikke give ham dækken på, når jeg skal til at ride i ridehal, trods han kun må gå uden firetimer om dagen?