Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Pris på røngten/scanning - Nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  14-10-2010 13:23

Hej


Min hest har lavet et eller andet med benet, og står nu halt :-( Dyrlægen har været ude og kigge på det, og hesten er kommet på smertestillende medicin. Han sagde, at hvis hun ikke var haltfri, når medicinen var brugt op, så skulle hun nok scannes eller røngten fotograferes i benet. Desværre har min egen dyrlæge ikke selv udstyret til at få det gjort, men jeg har fået at vide, at det nok kommer til at koste omkring 6.000 kr., hvilket jeg synes lyder temmeligt dyrt (og ja, jeg ved godt at det er dyrt at have hest!). Er det nogle af jer herinde der kender pristerne på røngtenfotografering/scanning af et enkelt ben i Nordsjælland? Har nemlig hørt om andre, der siger at det lyder helt vildt med den pris, og at de vist nok kun har givet 1200-1500 kr.



Mvh

Camilla


Man kan tvinge en hest til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv og ringe til
Forfatter: 
Dato:  14-10-2010 17:40

Louise, hun har oven i købet transportabelt udstyr. Røngen skal hun godt nok have hjem og fremkalde.


Louise Hellenberg 40401537


Jeg kan ikke huske den præcise pris, men vi var slet ikke i nærheden af 6000 kr.




Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 røngten og scanning
Forfatter: 
Dato:  14-10-2010 18:26

Vi har haft en islænder til scanning af et ben og røngten af det andet.

En halthedsundersøgelse


pris hos hørsholm hestepraktisk 5500kr og det er fornyelig 6 uger siden


kikki

0
0
Svar på denne tråd
 
 røntgen
Forfatter: 
Dato:  15-10-2010 12:27

Jeg bor godt nok ikke i nordsjælland, men i vestsjælland.

Jeg har fået taget røntgen af min plag.

Højre skulder og højre hovled i forbenet. De kom ud på stedet med digitalt udstyr og det kostede mig 3000 kr.

Det var Asnæs dyrehospital der var ude hos mig.


Mvh Nanna


Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige.


Errare humanum est - det er menneskeligt at fejle.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Røngten af ben
Forfatter: 
Dato:  15-10-2010 12:34

Jeg har givet 14?? for røngten af et forben incl kørsel.


Mvh. Cecilia

Med Østerskovs Focus og Siggi


If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson


0
0
Svar på denne tråd
 
 jkppkpoo
Forfatter: 
Dato:  15-10-2010 12:35

Det var 3-4 billeder.


Mvh. Cecilia

Med Østerskovs Focus og Siggi


If you wanna make the world a better place, take a look at you self, and then make a change! - Michael Jackson


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider