Hej
Min hest har lavet et eller andet med benet, og står nu halt
Dyrlægen har været ude og kigge på det, og hesten er kommet på smertestillende medicin. Han sagde, at hvis hun ikke var haltfri, når medicinen var brugt op, så skulle hun nok scannes eller røngten fotograferes i benet. Desværre har min egen dyrlæge ikke selv udstyret til at få det gjort, men jeg har fået at vide, at det nok kommer til at koste omkring 6.000 kr., hvilket jeg synes lyder temmeligt dyrt (og ja, jeg ved godt at det er dyrt at have hest!). Er det nogle af jer herinde der kender pristerne på røngtenfotografering/scanning af et enkelt ben i Nordsjælland? Har nemlig hørt om andre, der siger at det lyder helt vildt med den pris, og at de vist nok kun har givet 1200-1500 kr.