Hej
Min 6 årige har haft sommerferie i 2 mdr og efter vi er begyndt at starte op igen er der sket følgende:
når vi traver, både i longe og under rytter, rammer tåen på hans baghove underlaget i trav. Der kommer ikke slæbespor, men det er som om han lige sætter den i under svævefasen. Han vil gerne bruge sig, og træder ind under sig selv (jeg kan selvfølgelig godt mærke at formen ikke er der endnu).
Det er ens på begge bagben og han går taktfast. Han virker glad og i trivsel, men jeg er bekymret for dette.
Jeg kan ikke lade værd med at tænke spat selvom han er ung. Kiroprakter og smed er bestilt i første omgang og så må det selvfølgelig være doktordyr hvis de ikke finder noget.
er der nogle der har oplevet noget ligende? Vil gerne høre både de positive og ikke så positive historier.