Jeg vil også opfordre dig til at tage hosten alvorlig -
Hvis du her i sommer modtog en svækket og udmagret hest, er det måske også lidt optimistisk at forvente at hun kan gå på fold uden læskur fra morgen til aften.
Det tager lang tid før en hest har genvundet sit normale immunforsvar, efter en svækkelse.
Jeg vil foreslå dig at give ekstra vitaminer og så give hende et dækken på - hele vinteren.
Jeg er normalt heller ikke fortaler for dækken, men i visse situationer er det nødvendigt og så får hestene selvfølgelig dækken på.
jette