Hej kloge HN'ere,
Jeg skal her sidst i Oktober hente min lille shetlandshingsteplag på 6 mdr. i Roskilde (bor selv i Århus), jeg har lejet en 1½-hestes trailer, og jeg har fået det råd (af flere forskellige), at lade ham stå løs derinde på halm, og så med noget hø og vand nede på gulvet til ham - så er der ingen fare for, at han vikler sig ind i hønet o. lign., og han kan selv skifte rundt som det er mest behageligt for ham. Han har kørt i trailer et par gange med sin mor, og kan også sagtens finde ud af at stå bundet. Jeg har bare personligt aldrig hørt om, at heste skulle stå løse i traileren, men syntes faktisk, det lyder fornuftigt nok... Any thoughts???
Og hvor meget koster det at køre tur/retur på storebæltsbroen med sådan en trailer?
På forhånd tak 