Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Byld efter vaccine
Forfatter: 
Dato:  05-10-2010 11:25

Andre der har oplevet bylder efter vaccine?

Jeg tænker ikke så meget på små buler men mere alvorlige tilfælde hvor dyrlægen må ud og skære den op...

Enhver ser hvordan du ser ud - men kun få ved hvem du er...

0
0
Svar på denne tråd

Nej ikke ligefrem
Forfatter: 
Dato:  05-10-2010 15:32

skære den op. Men min plag fik også en voldsom varm og meget øm og temmelig stor hævelse efter vaccinen. Jeg havde dyrlægen til at kigge den da hun var her i andet ærinde. Men der skulle ikke andet end tid til.

Så hvor stor er den på din hest?? Min var vel omkring en tennisbold i omkreds. Og ret tyk.

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

Don´t ask, if you don´t want to know anyway.

Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd

Stort omfang
Forfatter: 
Dato:  06-10-2010 10:34

Den har været ganske stor - ikke helt en håndbold, men næsten, i omkreds. Har ikke bulet mere end en 5 cm ud.

Men der var puds nok derinde da!

0
0
Svar på denne tråd

en jeg kender....
Forfatter: 
Dato:  06-10-2010 15:04

en dame jeg kender fik ødelagt sin varmblod på den måde. fik stor byld i halsen som måtte skæres så meget at halsmusklen tog skade. ikke ridehest igen.

SALG AF LUSITANO HESTE

http://www.lusitanopassion.dk/

Lusitano fotogalleri, Hestemalerier udføres mm.

Rideferie i Portugal ?? Jeg kan hjælpe. Se hjemmesiden.

Dressur/WE clinic med Joao Lynce 27+28 nov.

0
0
Svar på denne tråd

ja - det har jeg
Forfatter: 
Dato:  06-10-2010 15:44

Min oldenborger fik en byld inde under halsmuskulaturen efter en vaccination. Den kunne ikke nå jorden og måtte have hø i net. Samt på hospital og skæres op. Helingen tog lang tid.

Jeg ved ikke hvor almindeligt det er - der skulle noget tænkning til hos dyrlægerne før de fandt forklaringen.

Hilsen Gertrud

0
0
Svar på denne tråd

4 uger efter
Forfatter: 
Dato:  06-10-2010 16:08

Jeg satte heller ikke bulen i forbindelse med vaccination til en start da den først kom 4 uger efter... - men der har været plads til at der har kunne samle sig noget længere inde før end den er begyndt at bule kan man sige...

En decideret byld der må skæres op er som jeg forstår det bestemt ikke almindeligt...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider