Jeg kan se, at der en del tråde omkring fodring her til vinter, men jeg har brug for input til hvad jeg kan gøre, da jeg står i en ny situation jeg ikke lige kan få det til át passe ind i de andre gode råd.
Sagen er, at hesten er kommet til at stå i løsdrift, jeg er lidt usikker på, om der skal ændres i foderplanen da forholdene har ændret sig fra stedet vi kommer fra 
Hesten er en 7 årig fuldblod på 500 kg. den bruges til skovture 5 - 6 gange om ugen - hvor den laver en del. Den har i de år jeg har haft den på stald, været rigtig svær at holde huld på. Jeg plejer at give den 400 gr. naturmüsli samt lucerne 2x om dagen samt ca. 10 kg hø samt masch 2-3 gange om ugen istedet for det ene måltid m- müsli. Den gik på fold 10 timer på folde med græs året rundt.
Jeg kommer i tvivl om hvad jeg gør nu da vi går vores første vinter i møde i løsdriften, om ovenstående er nok eller om der er en anden og smartere måde at fodre på (og gerne billigt) Hvad gør jeg for, at hun kan få noget "at stå imod med"? Det nye sted får de wrap ad libitum og græsset er sparsomt..
Håber der er nogen der kan hjælpe mig 
kh
Karina