Tak for jeres - endnu flere - svar 
Hun får dagligt græs og wrap og som tilskud Regulator Complete.
Jeg kan egentlig godt se, at det kunne være en god idé at prøve med et senior-foder til hende.
Hun har meget nemt ved at tage på, er altid en anelse for tyk faktisk - især om sommeren .... så jeg tænkte ikke på kraftfoder til hende, men kan jo godt se at hun måske har brug for det hvis nærringsoptagelsen ændres med alderen.
Om hendes besvær med banerne skyldes manglende muskelmasse, jo det kan da også godt være, sådan havde jeg ikke lige tænkt det.
Hun har en del galle i bagbenene, - sansynligvis pga. hård træning og konkurrencebrug før jeg købte hende (hun har været stævnepony i ponyklasserne), det er så ikke blevet værre imens jeg har haft hende, men jeg er meget bange for at træne hende i stykker, og skåner hende måske nok lidt rigeligt pga. dette.
Hun er jo gammel, må ikke presses, skal passes på osv. osv.
Hun går dog i løsdrift det meste af året, og grundformen fejler ikke noget, hun sveder sjældent nævneværdigt, når jeg rider hende.
Men selvfølgelig - jo - jeg kunne få hende i bedre form, hvis jeg turde bruge hende noget mere/hårdere.
Vi starter ikke mange stævner, kun sådan indimellem, og kun i nærområdet, så det er ikke længe hun evt. skal stå i en trailer.
Jeg er ikke seriøs stævnerytter i dén forstand, synes bare det er lidt irriterende at hun lige mangler den sidste gejst, når vi så er ude.
Hun er iøvrigt meget glad for saltstenen, er elektrolytter salt? Vil hun så ikke få behovet dækket af stenen?