Jeg har her hen over sommeren brugt Tjørnehøjs vitaminbolsjer, og da jeg formoder at det godt kan leve og holde huld på udelukkende hø og vitaminer, har jeg overvejet at forsætte på de her af Tjørnehøjs vitaminbolsjer - dog vinterudgaven..
De skal have 1 bolsje pr 100g, men ulempen er at der uundgåeligt er forskel på størrelserne, da de knækker.. Men jeg tænker og "trøster" mig selv med at det går op i sidste ende.. Og de som er direkte halve eller derunder, dem dobbler jeg simpelthen op..
Faktisk nu jeg tænker mig om, så står der vist at det er 10g pr 100g hest, og at hver bolsje vejer ca 10g - så på den måde kan man jo hvis man vil, få det afstemt 100%
- Og her er absolut ingen problemer med at få dem til at glide ned.. Det er med brummen og nikken fra hestenes side når jeg åbner spanden, og på vej hen med dem, ville de kravle over boksen hvis de ku.. 
Oven i dem, kunne jeg godt finde på at supplere med noget mash om aftenen, om det bliver hverdag eller et par gange om ugen har jeg endnu ikke besluttet mig for..