Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foder på Lolland
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 14:48

Hej alle :)

Jeg bor på lolland og står og skal finde steder hvor jeg kan købe noget godt foder til fornuftige penge men uden kvaliteten forringes ;)

Er der nogen herinde der kender til nogen steder ?

Har selv mulighed for at hente .

Jeg har set man kan købe de færdigbla hvor der er 20 kg for 150 kr men ville gerne lige undersøge lidt først.

Jeg står muligvis for at købe hest i morgen og hun kommer måske på fredag.

Hun er en bla på ca 150 12 år gammel og er i pæn stand så hun skal bare holdes ved lige og bruges til alm hyggeture nogen gange om ugen er der nogen der har nogen godt råd ang foder og tilskud?

Jeg skal self ha en snak med hende der har hende nu hvad hun plejer at få men skal jo selv ud og finde steder og købe.

0
0
Svar på denne tråd

dlg eller land og fritid
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 17:09

der kan man altid for foder vejledning og begge har butik i nykøbing falster.

ellers er der vægtergårdens specialfoderhandel som har alt til dyr, den ligger klodskov lige udenfor nyk.

på lolland er der ghita, hun holder til ved toreby.

men det bedste du kan er at få en foderplan med fra sælger af din nye hest.

Valbjerggaard heste og hunde center, stedet hvor børn lærer at behandle dyrene ordenligt.

www.valbjerggaardhestecenter.dk

0
0
Svar på denne tråd

heidi´s rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 22:42

der har jeg købt foder og de har meget udvalg.

0
0
Svar på denne tråd

Heidi's
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 08:59

Kan også anbefale heidi's, super udvalg, altid god betjening og de rådgiver hvis man har brug for det.

Bidt af en gal hest (op til flere gange :-) )

0
0
Svar på denne tråd

Heidis rideudstyr i vesterborg
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 10:58

Cita i toreby, Thomasminde i errindliv, DLG og Land og fritid. MertZ nogle steder handler med lidt foder til heste.

Jeg har fodret min fjordhoppe i vedligehold med noget der hedder Fibermix Classic. det koster 125kr kun for 20. min hoppe skulle kun have 7-800gr. af det daligt med wrap ved siden for at være dækket ind. og det er dejligt grovstrukturet foder. Heidis udstur fofhandler det. godt og billgt foder. min plag får og fra fibermix til ungheste, det hedder bare prima.

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 15:25

Super tak for det :D

Ja jeg er så heldig at jeg for første gang har mulighed for at købe egen hest ellers har jeg altid passet andres heste og der går man jo ikke lige så meget op i alt det .S. Så det er meget godt lige at høre hvor andre køber og hvad. For et eller andet foder vil man altid kunne finde spørgsmålet er jo så bare om det er noget værd.

Men på fredag kommer min egen prinsesse og så går det løs med at være hesteejer for første gang. Glæder mig så meget til at komme i gang.

0
0
Svar på denne tråd

foder..
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 22:19

kender til de steder der allerede er nævn. har fået foder fra thomasminde i et par år førhen (spillers), hvor han leverede.

han har iøvrigt en hjemmeside, søg på thomasminde.

er det kun en fuldfoder blanding du søger?

0
0
Svar på denne tråd

Foder..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 10:10

Tillyke med hesten..

www.123hjemmeside.dk/baekkeskov

Neil og Joan forhandler alt PAVO foder, de bor i Kettinge

KH. Sabina

Diva af Bækkeskov

Oldenborger hest af god kvalitet fra

Stutteri Bækkeskov

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider