Hej HN´er
Jeg er en smule i vildrede og vil derfor høre om jeres erfaringer...
Jeg har en 5-årig vallak der er igang med tilridningen - lidt sent men har først fået ham i jan. 2010 og inden da var der intet sket på den front.
Har komemr fra lidt kommerlige vilkår og var underernæret da jeg fik ham hjem. I dag er han i fin foderstand, og vi er som sagt igang med tilridningen af ham.
Han begyndte at virke meget stiv i nakken/ryggen hvorofr jeg havde min dyrlæge ude og tjekke ham. Han kunne mærke han havde lidt siddende i nakken/ryggen og anbefalede en massør.
Jeg havde så massøren ude første gang i tirsdags og derefter har jeg bare haft en trist hest! Han er slet ikke sig selv og selvom hun sagde han godt kunen blive øm, så gør det ondt at se ham så trist.
Han har været ude på stub markerne en tur total på hans premisser da jeg ikke skulle presse ham til noget og ej samle hem den kommende tid og ja han ville da gerne med men den store gejst var der ikke.
Jeg vil gerne have han snart er på toppen igen og kan rende glad rundt på folden for det andet her har jeg det rigtig skidt med, så har I nogen erfaringer med at jeres heste reagere sådan efetr massage??
Det skal siges at han ikke var påtoppen inden massagen og var lidt trist men det tror jeg da pokker hvis han har haft ondt, men nu er det bare endnu værre....
En smule fortvivlet hesteejer!