Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Holdbarhed på salvimin grøn
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 02:45

Er der nogen som ved hvor lang tid en sæk på 25 kg. kan holde.

Jeg overvejer at købe en sæk og stille den i kælderen, men det duer jo ikke hvis det kun kan holde i en kortere periode.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Ikke huske
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 09:16

Det kan jeg så ikke huske, men ved at det står på sækken

Den lokale foderstofmand har også en gang forklaret, at der er utrolig strikse krav for holdbarhed på dyrefoder, så det kan som regel godt bruges længere end mærkningen.

Vh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

7 måneder
Forfatter: 
Dato:  08-08-2010 14:06

Jeg mener der stod 7 måneder, da jeg var ude for at købe i sidste uge. Men husk at kigge på fremstillingsdatoen. Den spand, jeg ville købe var allerede 6 måneder gammel, så den kunne kun holde en måned endnu! Så jeg må enten vente til der kommer nye forsyninger hjem, eller finde et andet sted.

Jeg vil i øvrigt meget gerne dele en frisk sæk med nogen omkring Odsherred, for det er væsentligt billigere, men jeg kan ikke nå at bruge den selv.

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

salvimin
Forfatter: 
Dato:  12-08-2010 11:58

Så har jeg bestilt 25 kg. hjem, hvis jeg havde købt 8 kg. var det til en kg. pris (incl. transport) på 34,25 kr., for 25 kg. kom det ned på 22,5 kr.

Så jeg regner næsten med at jeg kan få solgt noget af det med en kg.pris på 25 kr, nu vil jeg hvertfald sætte et opslag på gården hvor der flere som bruger salvimin grøn.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

3 mdr......
Forfatter: 
Dato:  13-08-2010 20:31

syntes at være blevet fortalt at man ikke skal gemme foder mere end 3 mdr da de mest"sarte" vitaminer og mineraler ikke kan holde sig længre

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider