Nu ved jeg ikke, om du gerne vil have flere svar, men ellers kan du jo springe mit over 
Min shetlandshingst på 82 cm går sammen med sine tre hopper (også shettere) og min araberhoppe på ca. 150 cm.
Der er overhovedet ingen problemer. Hoppen gider ham bestemt ikke, men hun jagter ham aldrig eller er hård ved ham. Når vi putter grime på hoppen, tror han somme tider, det betyder, at han skal bedække hende, og så spiller han lidt op - og så kan hoppen se virkelig arrig ud, og hun vil med garanti gerne losse ham en. Men hingsten er gammel og erfaren, så han ved godt, hvornår det kan betale sig at forsøge, og hvornår man skal pakke sammen 
Selv om hoppen gerne ville bedækkes af ham, så kan jeg i min vildeste fantasi ikke forestille mig, hvordan det skulle ske. Ja ja - jeg har også hørt nogen sige, at hoppen lægger sig ned, men jeg har nu aldrig set/hørt et DOKUMENTERET tilfælde af dette. I øvrigt kunne han vel knap nå, selv om hun så lå ned...
Så jeg gætter på, det sagtens skal gå, når hingsten lige lærer, at der ikke er noget at komme efter.