Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

konstant hestegal?
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 09:32

Min hoppe på 5 år er mer eller mindre hestegal hele tiden, what to do?

hun blir ikke dum når det er men meget sløv hun har ca 14 dags pause og så starter det op igen.. synes det er lidt synd for hende.. er der nået homon halløj man kan give hende??

er lidt på bar bund..

Mvh Tine

PAS GODT PÅ JERES ELSKEDE DYR!!
0
0
Svar på denne tråd

Brunst
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 10:15

Det lyder som om det er helt normalt. Hestens cyklus er 21 dage. Dvs. ca. en uges brunst og 14 dage uden og så for fra igen. Sådan skal det være.

Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

hestegal
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 13:46

hej Birgitte tak for svaret..viste ikke de fik det så tit men rart at vide nu..:-)

PAS GODT PÅ JERES ELSKEDE DYR!!
0
0
Svar på denne tråd

:):):):):):)
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 19:10

hej:)

vores hoppe ha også været meget hestegal og er det stadig . men vi lavede et føl og det hjalp lidt. men nok om det. vi fik af vide at man akn få noget der vidst nok hedder en "sølvkugle" kender ikke det rigtige navn, men den sætter man ind i hesten ( noget dyrlægen gør) også tror hesten den er i fol hele tiden og det gør den ikke bliver i brunst på samme måde. har ikke sat mig ind i det da vi valgte a få et føl i stedet men det kunne da være noget man kan snakke med sin dyrlæge om:) håber du kunne bruge det:)

hilsen Line

Line og Santos:) Santos hesten som bare helst ville være western hest: Just say Whoaaa:) også stopper den næsten hver gang:)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 21:11

Hej:-)

Min hoppe er osse tit i brunst her i sommeren, en ting er godt ved det og det er at hun er hammer lækker at ride på, amn sl næsten ikke røre tøjlen før hun går pænt, men vil da osse indrømme at det ikke lige er så lækkert at hun står og strinter hele tiden... :0)

Jeg tror ikke at jeg vil gøre noget ved det, og synes ikke at det er så meget som i starten af forårs perioden.. :0)

Søger part til dejlig fjordhoppe (Står nær 4690 Haslev)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider