Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Vitaminpiller
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 18:44

Hej

Hesten er lige kommet på døgnfold, og jeg vil høre om nogen af jer har erfaringer med vitaminbolsjer til døgnfoldsheste og hvilke er bedst?

0
0
Svar på denne tråd

Smags sag
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 21:23

Det er jo nok lidt en smags sag, hvilke der er bedst.

Jeg har foreløbig prøvet to slags til mine haflingere: Pavo Summerfit og Brogårdens Sure N' Easy.

Pavos syntes jeg ikke var noget at råbe videre højt hurra for. Det var en tør fornøjelse for hestene at gnaske sig igennem den "kage/briket", som det i bund og grund er. De måler (såvidt jeg husker, det er to-tre år siden jeg prøvede dem) ca. 4x8x1 cm, hvilket betød at jeg valgte på forhånd at knække dem i 8 små bidder, så hesten ikke skulle gnaske en stor klump på en gang. Jeg syntes, at de virkede noget tørre i det og det til trods for, at jeg fik nogle som var friske (tjekkede mærkningen på de 2-3 pakker jeg købte i løbet af sommeren).

Sidste sommer prøvede jeg med Sure N' Easy fra Brogården. Det er bolsjer og for mine 450 kg's haflingere betød det 8 bolsjer til hver. Det fungerede fint og de blev spist med største velbehag.

Når/hvis jeg engang vil bruge vit/min i bolsjeform igen, så vil jeg klart gå efter Sure N' Easy.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

0
0
Svar på denne tråd

TM mølles
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 21:50

er bare super gode og mine heste elske dem inderligt, jeg bruger dem både vinter og sommer og det er dejligt nemt.

10 kg koster lidt og 300 kr så det er da til at leve med.

de 2 stk araber drenge jeg har får fem stk og mine små minier får 2 hver.

mvh carina

med 2 smukke ox hingste.

og de små AMHA prinsesser.

fantastisk araber vallak sælges

tjek www.dsah-event.dk ud

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  01-06-2010 16:19

Tak for jeres svar. Jeg har købt nogle bolsjer fra Viking, som han skal have 4 af om dagen. 4 kg koster 150 kr., så det var da lige til at overkomme. Nu må jeg se om han kan lide dem.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider