Hej,
Jeg har tidligere skrevet herinde, hvordan det nu er med WRAP - da jeg er ny begynder og det var det jeg lige kunne få fat i da vi gik tør midt i den hårde vinter..
Nu har hestene været i pension i ca 1måned, da vi ikke længere kunne få hverken hø, halm eller foder hjem til dem, grundet vi var sneet total inde, og måtte parkere bilen længere væk og gå dertil for at komme til og fra arbejde..
Men, igår da jeg lige gik igang med lidt oprydning i staldn, ville jeg lige smide den lille rest WRAP ud som stadig lå i plastikket som anbefalet af leverandøren - og det virkede vitterlig ikke til at fejle det mindst - KAN DET VIRKELIG PASSE?? Det har jo bare ligget der åben i stalden, hvor jeg bare hver dag tog de par fag jeg skulle bruge. Forstået på den måde at jeg kun åbnede WRAPPEN i den ene ende, og så kun tog det fag jeg skulle bruge og rystede op på en palle..
Det duftede rigtig lækkert og så fint ud og føltes helt som det plejede - men med min frygt for ikke at kunne finde ud af om WRAPPEN var god nok - så virker det helt ulogisk at det skulle kunne holde sig SÅ længe, uden at blive det mindste dårligt..
HVAD SIGER I???