Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Secreta pro?
Forfatter: 
Dato:  25-03-2010 13:39

Er der andre gode produkter end secreta pro, og kan de lide det? Har en kræsen hest. Dyrlægen har lyttet på lungerne, der er ikke noget, men hun hoster et par gange, når vi sætter i trav, hun virker besværet, og det skal ikke udvikle sig til noget værre :(.

Lone

Har du fantasi, klarer magien resten

- Merlin Mave

0
0
Svar på denne tråd

Ikke for
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 00:14

at male fanden på væggen... men min tidligere hest havde samme problem.. bare et par enkelte host ved trav start.. der var også lyttet på lungerne og snakket med dyrelæge der sagde det ikke var noget.. fik så ny dyrelæge han ville gerne lige tjekke, så der kom kamera ned i luftvejene og de var prop fyldt med slim :-( det tog flere måneder at få styr på det og den var altid ekstra følsom derefter..

Jeg brugte secreta pro og prøvede også med urter fra askim..

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 19:38

Respadrilæ er den flydende form for secreta pro, den er VIRKELIG god.. 3-4 dage med den og så så vælter snotten ud... og Vupti, efter en ugestid er den væk den smule hoste dermåtte være... :)

Nu som reserve til unghestechampionatet i Herning 2010 med Fairly's Wilma!! ;) ;)

Bronzemedaljehoppe f. 2006 efter Solos Landtinus/Cape Town S sælges billigt, pga. krybbebidning. Mor GRDH..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 19:55

secreta pro for allergi her om foråret og min meget kræsne hest spiser det næsten op :) Det hjælper på hendes vejrtrækning i pollen sæsonen.

Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

Hej Lone.
Forfatter: 
Dato:  27-03-2010 21:38

Respadrilen, syntes jeg du skal prøve i første omgang. Det lyder måske som der er noget i halsen istedet for. Og der er Respadrilen god til at få det løsnet.

Secreta Pro'en er god, hvis hesten har haft en gang forkølelse.

Jeg har givet det som behandling og der har den fået hele bøtten indtil den var tom.

mvh. Lotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider