Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Reparation af dækken
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 10:43

Hej alle sammen :)

Jeg ville høre om i ikke har nogle gode fif til hvordan man bedst repararer et dækken. Det er et vinterdækken hvor "yderstoffet" er gået i stykker. Det er ligesom et kvadrat på 10 x 10 cm, hvor de tre af sider er revet op.

Så jeg tænkte i nok har nogle lækre fif til at gøre dækkenet vandtæt og rivstærkt igen, så den ikke ødelægger det igen:)

På forhånd tak :)

Skrev Camilla :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 11:35

Jeg har købt et reparationskit fra Rambo. De fleste af mine dækner er godt nok wheater beta men det virker ganske upåklageligt alligevel. Det virker ved hjælp af nogle lapper man limer på (indvendigt i hullet) med noget særligt lim. De dækner jeg har lappet er fortsat helt vandtætte og dethar holdt til småvild leg på "drengefolden".

Jeg bruger det kun til mindre huller - skulle et dækken få en ordentlig flænge eller et stort hul ville jeg finde et sted der kunne reparere det for mig. Men til småskader og mindre huller er det fint.

Jeg gav vel omkring 70 kr for sættet, sådan ca. og der er til en del huller.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 21:53

Du kan også købe en selvklæbende forteltslap i det nærmeste campingcenter. De fåes i flere farver, og kan klippes i passende stykker.

Suldudu

0
0
Svar på denne tråd

frem med symaskinen
Forfatter: 
Dato:  03-03-2010 22:59

Jeg har repareret mange dækkener med en helt almindelig symaskine.

Det virker godt.

Næstbedste alternativ er sejler tape. Det man reparerer sejl med. Det tåler vand og meget slid.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider