Da jeg ska finde mig en ny smed vil jeg lige høre om nogen kender ovennævnte. Han kommer i vores stald og det er mit indtryk at dem der bruger ham er godt tilfredse.
Karsten Bo Jensen kommer også i stalden og ham kender jeg fra tidligere, han er rigtig god men jeg har haft en uheldig episode med hans lærling og det gider man jo ikke igen
Jeg har brugt Jonas til mine heste, og han er bare en god smed, laver altid et ordenligt stykke arb. og er sød ved din hest..betyder meget for mig.
Han kan desværre være lidt svær at få fat på, så du skal have tålmodighed, og ringe i god tid, hvis du altså ikke laver en fast aftale med ham, om at han skal tage din hest hver 6 uge i turnus, så vil jeg tro at det ikke bliver noget problem, da han jo kommer i stalden hos jer.
Jeg var nemlig den eneste i min stald, derfor kom jeg sikkert sidst for det meste...forståligt nok (-;
Jeg har brugt ham et par gange, for nogle år siden, han er virkelig dygtig, grundig - og stille og rolig, så endnu en varm anbefaling herfra
En af de bedste smede jeg har set.....
Bellapigen - min bedre halvdel
Lulle Holmely, den dejligste traver og den klogeste og mest specielle hest jeg har mødt, gik til De Evige Græsmarker d. 21. januar 2004. Ære være hendes minde.