Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

st. hippolyt
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 20:49

hejsa

jeg har en hest skal starte nogle distance stævner her til sommer i klasser på 20-40 km distance.... jeg har kigget på dette forder fra hippolyt INTERNATIONAL SPORTS EDURANCE er der andre der har erfaringer med dette foder....?

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

nej men
Forfatter: 
Dato:  04-02-2010 15:24

jeg bruger nogle andre af hypp. produkter, men hvorfor kontakter du ikke din lokale hyppolyt forhanlder og spørger om nogle referencer. Det kan være de har nogen, nu du ikke har fået svar herinde

Tålmodighed er en dyd

0
0
Svar på denne tråd

hippolyt
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 09:42

jeg har skiftet over til hippolyt med super resultat:) men prøv at gå ind på deres hjemmeside og så sende en mail til deres dyrlæge.. han er super dygtig til at lave foderplaner, han hedder Jórun Sumberg-Olsen .. jeg har fået en mere blank ples på min plag, han er blevet gladere og nemmere at håntere:)

sagde bette med

plagen sirocco:)

dækkenvask og rep. tilbydes i sønderjylland.. skriv pb for pris..

0
0
Svar på denne tråd

Jorun er altså
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 13:31

en kvinde

MVH. Lene

0
0
Svar på denne tråd

hoooov
Forfatter: 
Dato:  05-02-2010 13:51

det vidste jeg ikke.. det ved jeg så nu.. men hun er stadig super dygtig:)

sagde bette med

plagen sirocco:)

dækkenvask og rep. tilbydes i sønderjylland.. skriv pb for pris..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-02-2010 10:54

Jeg har også givet 2 af mine heste hippolyt engang, men efter ca ½ år nægtede den ene af hestene at spise det, og den anden var heller ikke så glad for det ..Så vi fik dyrlægen ud for at tjekke om de var syge, og da hun så vi fodrede med Hippolyt fortalte hun at hun kender mange heste som spiser det i en periode, og så nægter at spise det, eller bare bliver trætte af det.. Og da vi så gav dem noget andet mad, ja så spiste de på livet løs, og det gør de stadig efter 3 år med det mad :)

Så jeg ville finde et andet produkt ..

Jeg kan varmt anbefale Pavos "Natures Best" eller at du selv går igang med at blande noget foder, det gør vi.

Og så ved man jo hvad hesten for, og kan regulere mængden af de forskellige ting.

Jeg ved at mange af landbohøjskoles dyrlæger anbefaler at man selv blander foder, frem for færdig blandninger :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider