Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Bider i dækkenet.
Forfatter: 
Dato:  29-01-2010 15:59

Ggg...

Milan går med dækken, og på folden er der en foldkammerat som han leger meget med, men denne foldkammerat har en mani med at der skal gnaves i dækner. Det er enten haleklappen, eller skulderslidsen det går ud over. Og det er kun på venstre side.

Jeg er ved at være godt træt af det

Jeg har overvejet at prøve at smører noget på. Men hvad? Der findes jo en del, som skulle forhindre andre heste i at bide i dæknet (og også hesten selv), men jeg vil ikke bruge noget der har en dårlig lugt. Jeg er nemlig ikke interesseret i at fratage min hest muligheden for at lege på folden. Hvis det stinker for meget, så risikerere jeg jo bare at de andre ikke vil til ham

Jeg har kigget på Blue Hors Bid-Stop Gel eller Blue Hors Bid-Stop Spray Men virker disse? Er der nogen der har erfaring med dem? Og i så fald, hvilken er bedst? Gel'en eller Spray'en?

Eller hvad bruger i ander? Jeg kan ikke være den eneste med det problem.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - Hustyrannen

Søger du billeder af varmblodshingste?

Så prøv at kontakte mig. Jeg ligger inde med MANGE! Også tyske og GAMLE.

0
0
Svar på denne tråd

Spray...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2010 12:52

Jeg har prøvet Blue Horse spray og den virke super godt, det er noget bittert stas, så drej hovedet væk når du sprayer.

Istedetfor at gå bag min ryg,

så gå foran, så kan jeg

bedre se dig.

Hilsen
Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 15:37

Laban1: Mange tak for dit svar. Det vil jeg prøve så. Håber at det kan hjælpe lidt, uden at det går ud over det sociale samvær. For gør det det, så må jeg bare købe regndækner hjem på tilbud

** Trine **

0
0
Svar på denne tråd

få en ny foldmakker
Forfatter: 
Dato:  31-01-2010 19:07

hvis det kan lade sig gøre. jeg har samme problem...siden 30 december er jeg nu på 3. dækken og det er p.... irriterende og dyrt. jeg har prøvet at smøre dækkenet i diverse stinkende ting og intet har virket endnu - faktisk har jeg også prøvet chili....og vi taler stærk chili sauce, og den åd bare videre af mit dækken....rigtig rigtig irriterende

så er jeg med på et rigtig godt råd....der virker

Stephanie

"Mor" til Mozart - 5 år og rødhåret

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2010 08:22

StephanieB: Desværre er en ny foldkammerat ikke en mulighed. Vi har kun en vinterfold. Desuden så er jeg egentlig nok heller ikke interesseret i at tage dem fra hinanden. Milan er 4 år, og er først begyndt at lege efter at han kom på samme fold som Cahop. Han legede ikke som plag. Derfor syntes jeg det ville være synd.

Men ja. Grå hår får man næsten altid når man har hest... Jeg har godt nok et ekstra regndækken, men det er ikke 100 % vandtæt pt, så så længe vi får alt den sne, kan det ikke bruges.

** Trine **

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider