Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

123456
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 10:52

Hej,

MIn hoppe på 2½ år er begyndt at humpe på det ene bagben !

Det er især om morgenen og op ad formiddagen, derfor har jeg til at starte med troet, at det var en slags morgenstivhed i benene.

Men nu begynder jeg at blive bekymret. Hun fik beskåret hovene for 1½ måned siden og der kom han til at beskære for meget inde ved strålen, men det var på det ene forben !

Jeg ved ikke om hun er blevet sparket af en af de andre ?

Hun blir ikke longeret endnu, så det kan ikke være det.

Hun virker overfleksibel på det ben. Hun kan blive stående på det, mens hun drejer lidt rundt på de andre ben, hvis I forstår.

Hvad tror I det kan være ??

Med venlig hilsen

Jeanette

0
0
Svar på denne tråd

Undskyld den mærkelige overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 10:54

Overskriften var en fejl !

0
0
Svar på denne tråd

zxscfvgbhjkl
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 11:13

Ring til dyrlægen :)?

PIRATEN

Hvil i fred Cocktail, jeg vil altid elske dig!
Min fotohjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Ja,.....
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 19:33

Det tror jeg, at jeg vil skrive ved alle de indlæg jeg læser, der handler om betragtninger man har om sin hest; ring til dyrlægen og spørg ! Så kan vi ligeså godt lukke Hestenettets Debat : )

Jeg ringede faktisk i formiddag, men da der først er dyrlæger tilstede imorgen tidlig, skal jeg ringe der !

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-01-2010 18:27

Nå, jeg vil bare opdatere på tråden, da jeg selv synes det er irriterende når man har læst eller fulgt noget og der så pludselig ikke står mere.

Jeg fik smeden til at se på hendes hove og det viste sig, at der sad småsten ved strålen i begge baghove. Så da han havde beskåret hovene, var der intet i vejen....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider