|
|
| Vaccinationskort |
|
|
Hvor får man et vaccinationskort fra? Får man det af dyrlægen eller skal man skaffe det andetsteds. Min plag blev vaccineret sidste år, men jeg havde ikke noget vaccinationskort, så det er ikke registreret. Nu er det ved at være tid til endnu en vaccination, så jeg må hellere få fat i et.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dyrlægen |
|
|
Vaccinationskortet skal dyrlægen udfylde og aflevere til dig når han vaccinerer din hest.
Men han har nok stående i sine arkiver at din hest er blevet vaccineret så han kan lave et til dig.
Husk at hesten skal basisvaccineres det første år, det er to gange med min. 21 dage og max. 92 dage imellem. Derefter må der max. være 365 dage imellem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlotte har ret... |
|
|
... men hvis din plag har papirer - altså et hestepas - så er det smart at få vaccinationerne skrevet deri. Så har du alle nødvendige oplysninger på ét og samme sted.
Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heii.. |
|
|
Dyrlæge skulle have givet dig et vaccionskort første gang han vaccinerede din hest, men det har han åbenbart ikke gjort.
Så, husk at sige det til ham, at du skal have et vaccinosbog!!!
Den er gratis....
Køsz... Line og min super duper new forrest pony Shila
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dyrlægen |
| Forfatter:  |
Cakoko |
| Dato:  |
26-05-2004 12:29 |
|
af dyrlægen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet