Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Wraphø til forfangen pony?
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 20:11

Hej alle :)
Jeg har en pony, som har været meget forfangen og han er meget let til at få sygdommen.
Vi er begyndt at bruge wraphø til de andre heste, men må den forfangne pony godt få noget? Han er ikke syg nu, men jeg er bange for, at han måske vil blive syg igen, hvis vi giver ham wrap.
Wraphø indeholder vel mere sukker end hø?

mvh. Karina Trier..

0
0
Svar på denne tråd

wrap kontra alm
Forfatter: 
Dato:  20-11-2009 21:54

min pony der tidligere har været forfangen kan ikke tåle wrap, over 2 kg daligt og det kunne ses på nakken mm, hvor den ved alm hø sagtens kan få adlib (den er ikke grådig når det kommer til hø ol)

Beklager taste og stavefejl

Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145

Sælges:

DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)

WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)

0
0
Svar på denne tråd

forfangen og wrap
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 06:14

Det vigtigeste er at du skifter over en meget lang periode, så kan du også følge udvikingen.

Vi har en tidl. forfangen pony stående her og den spiser wrap uden problemer.

Vi startede med at give ca 1 håndfuld wrap sammen med hø og halm, efter ca 2 uger fik hun 2 hånd fulde osv. osv. nu får hun ca 4 kg. wrap og hø/halm for resten. udover dette får hun vitaminer og når hun skal i træning igen og rides hverdag får hun classic robust fra equifirst.

Hun går på en speciel ponyfold - hvor græsset er afstemt efter ponymaver, de har halm/hø på folden.

held og lykke

jette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider