Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

ang hø
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 13:49

Hej,

Har søgt men kan ikke rigtig finde noget om det, sagen er at jeg har en masse hø til at stå som jeg ikke får brugt i år. Det er fra 1 slet i år. Mit spørgsmål er om jeg kan bruge høet til næste år? eller om jeg bare skal se at få solgt det jeg ikke kommer til at bruge i år?

Mvh Diana

0
0
Svar på denne tråd

gemme hø til næste år
Forfatter: 
Dato:  09-11-2009 15:17

hvis ellers det bliver opbevaret et tørt sted med god ventilation kan du sagtens gemme det til næste år.

Det siger min landmand derhjemme i hvert fald *S*

*Kimmie*

Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden:
Alle tror de har fået nok...

Tilbyder opstaldning i 6690 Gørding skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd

Hej Diana
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 18:23

Hej Diana.

Ja hvis det er godt hø og du opbevarer det som Kimmie skriver, så kan du godt bruge det næste år Hvis I ikke har et tørt høloft, så stil det evt. på paller så det ikke står direkte på jorden.

Men har du nemt ved at skaffe hø igen næste år og nemt ved at sælge det du har nu, er det da bestemt også en mulighed - så er du da på den sikre side

Jeg håber alt ellers er vel hos jer... Dejligt for dig at du får hestene hjem igen.

Kram

MED VENLIG HILSEN MIA
0
0
Svar på denne tråd

kan man godt
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 17:36

Som allerede svaret, ja det kan sagtens holde sig, selvom nærringsindholdet selvfølgelig vil være lidt lavere næste år.

Men det kræver at det opbevares tørt og med god ventilation, ellers suger det fugt til sig fra omgivelserne og mugner i enderne af stænglerne.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider