Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

ERS pellets
Forfatter: 
Dato:  28-10-2009 19:27

hej

jeg har i dag og i går forsøgt at få min hopppe til at spise brogaardens ERS pellets, men hun vil ikke æde dem, dette har jeg ikke tænkt vidre over da hun er en meget kræsen hest.

men her til aften tænkte jeg at jeg lige ville prøve at se om hvad de andre heste ville sige til dem, vi har 18 heste i stalden og kun 3 ville smage på dem, og de spyttede dem ud igen. resten ville kun snuse til dem og vendte så hoved væk...

andre der har den samme erfaring? jeg prøvede selv at smage på dem, og kan entelig godt forstå at de ikke vil æde dem, det smager af lo....

hilsen kristina

ox araber hoppe føl, haflinger hoppeføl og

2års ox hoppeplag sælges

MB Karatt tilbyder bedækning

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

ERS....
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 08:48

Ja min hest som på ingen måde er kræsen vil ikke engang kigge på dem. Jeg har også prøvet at gi dem til nogle af de andre heste i stalden og ingen spiser dem.

Jeg har købt mine hos Brogården i Gentofte og da jeg fortalte dem at min hest ikke ville spise fortalte de at de før har haft problemer med at olien harsker i ERS pellets, så måske er det forklaringen. Jeg har i hvert aldrig før oplevet at min hest ikke vil spise sin mad.

Jeg har fået tilbudt at få en ny sæk uden beregning men jeg tror altså hellere jeg vil prøve at få pengene tilbage.

VH Karin

"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu

0
0
Svar på denne tråd

ERS......
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 15:22

ok, jeg har også kontaktet brogården i går og venter på svar fra dem.

hold mig endelig opdateret omkrig, at få dine penge igen.

hilsen kristina

2års ox hoppeplag sælges

0
0
Svar på denne tråd

ERS-pellets
Forfatter: 
Dato:  29-10-2009 16:40

Jeg har også forsøgt, at give min ellers altædende mule ERS, men hun spiser dem heller ikke, ikke engang når de er gemt i roepillerene, nix så hellere undvære mad.

Charlotte

Hegnsgaard Holstener og Miniatureheste

HESTETRAILER UDLEJES PÅ ØSTFYN

0
0
Svar på denne tråd

ers pellets
Forfatter: 
Dato:  30-10-2009 21:37

Hej igen!

Nu har jeg været på Brogården igen i dag, denne gang havde jeg taget sækken med derud. Den sender de til hovedlageret for at finde ud af om det er fra samme sending som dem der var dårlige. Og så fik jeg mine penge tilbage uden videre. Så dejligt med en så god service.

VH Karin

"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu

0
0
Svar på denne tråd

123456...
Forfatter: 
Dato:  30-10-2009 22:31

jeg har også snakket med brogaarden i dag og damen jeg snakkede mente ikke at det var et stort probem, hun havde kun hært om 1 gang før hvor der havde været problemer.

jeg har afleveret min sæk hos forhandleren og de sender den så ind til brogaarden. min forhandler fodre selv sine heste med dette foder og syntes ikke det i min sæk så helt ligesådan ud som det i hendes sæk.

så nu må vi bare vente og se hvad der sker, jeg har dog også fået mine penge igen, af min forhandler.

hilsen kristina

2års ox hoppeplag sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider