Jeg har absolut INGEN forstand på hove og ved ikke om det er noget forfærdeligt vrøvl jeg skriver, men vurder selv.
På trods af både smed og dyrlæges råd har min hest fået forfærdelige hove efter at have fået sko.
Revnen, som kan ses her..:

..er blevet mindre og er kommet helt tæt sammen, hvilket er positivt nok. Men læg mærke til kanten, ved skoen.. Det ser ud til at haven ikke vokser optimalt og/eller er knækket. Hun har haft ekstremt tøre hove, dette er heldigvis ikke tilfældet mere, dengang så hendes hove næsten ud magentil, dog mere revnet end "væk".
Disse billeder viser en bule hun har fået efter hun har fået sko på:

.. Dette skræmmer mig meget, hun er i forvejen skæv til højre og vil tro at hun har fået bulen af denne grund, da skoen jo trodsalt ikke giver det samme "underlag" end hvis hun ikke gik med sko. (Undskyld udtryk, er ikke god til forklaringer..)
Se så dette billede:

De skræmmer mig alle billederne..
HJÆLP - skal hun af med skoen, eller hvad skal jeg dog gøre?
Igen, jeg ved simpelthen intet om hove og har det forfærdelig dårligt med at stå her, hjælpeløs tilbage.. Er samtidig også skuffet over de profesionelles arbejde med hovene, da den efter 2 år stadig er forfærdelig at se på og efterhånden værre end da det startede.