Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Roepiller=tynd mave.
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 08:00

Nu hører man jo alt godt om roepiller og jeg vil gerne fodre med det. Men min hest får tynd mave af det. Der kommer pøller men efterfuldt af noget vandigt. Så han er helt svinet til bagi.

Skal jeg så stadig give disse mirakel roepiller eller er det bedre at droppe dem når de nu har den bivirkning....

------------

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa ...
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 09:00

En af mine får også tynd mave af roepiller ... jeg har prøvet til ad mange omgange, men har nu valgt at droppe dem fuldstændigt til ham.

Roepiller er godt foder til mange heste, men et mirakelmiddel er de ikke , og omtalte hest trives bare bedre uden, så han får bare noget mere wrap. Jeg er heldig, han kan nemlig tåle fri adgang til wrap.

0
0
Svar på denne tråd

anjasm
Forfatter: 
Dato:  15-10-2009 12:57

Min er lige omvendt. Han får diarré, hvis han får stivelse, sukker eller wrap. Så han får bl.a. roepiller og trives super på det og guffer i sig

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992*

23/10-2006

-Savnet-

Cherie

*27/3-1992*

29/9-2009

-Tak for alt-

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

roepiller
Forfatter: 
Dato:  16-10-2009 09:15

Ja her er der heller ingen problemer. Kunne ret hurtigt sætte Nell (nøjsom drægtig Frede) op til ca 400g.. Hun nyder det og hun har fine pøller nærmest bedre end før hun fik det :-S

Jeg sætter oftest roepillerne i blød i koldt vand, næsten i et døgn og aldrig mindre en 8-10 timer.

Den farligste af vore fordomme er at tro,

at vi ikke har nogen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider