Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

noget bud på hvad det kan være?
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 17:43

Min kære hest har over en længere periode med mellemrum nærmest slæbt på sit højre bagben når hun skridter og traver. Værst i traven. Troede det var i forbindelse med en sparkeskade på folden, da hun havde fået en slem flænge, og var hævet i koden. Men det er væk nu. Hun har så haft nogle gode dage, hvor der intet var at se, og nu er det så tilbage. Det er ligesom om det stammer fra området omkring lysken, eller længere oppe. Hun er tydeligt generet af det, men ikke nok til hun ikke går frisk fremad med ørene fremme. Skal have en fagperson til at tjekke hende ud, men tænker om der måske er nogen herinde der har et bud på hvad det kan skyldes?

kamille

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 20:32

Hej,

Jeg har ikke noget bud udover..

Min hest havde på et tidspunkt fået en fibersprængning i lænden og kunne næsten ikke få højre bagben med sig - efterfølgende har der været lidt med højre bagben og stivhed engang imellem, men efter en tur hos kiropraktor er han altid fin igen.

Held og lykke med det!

Vh. AnjaR

2 pony dækkener sælges, str. 105 (lille i str.) + str. 120.

Sadler til salg:

Thorowgood Griffin 17" mellem bom

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2009 08:11

Knæskalslåsninger ?

www.netdyredoktor.dk/sw7966.asp

Gitte - nu som lykkelig røgfri.

Geder sælges - se præs.

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg har prøvet...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2009 15:59

min gamle hest fik slået en af leddene i rygsøjlen skæv og i den forbindelse slæbte hun lidt på sine ben i en periode. Evt. få en dygtig massør ud og kig på hende, det kan aldrig skade :) bruger jeg selv til mine ind i mellem hvis jeg i tvivl.. Det kan meget vel være kommet af en sparkeskade..

*Kimmie*

Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden:
Alle tror de har fået nok...

0
0
Svar på denne tråd

min hest...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 14:46

...slæbte også det ene bagben efter sig i skridt og værst i tarven. jeg fik taget røgenbilleder af benet og det viste sig at være en form for gigt han havde fået. jeg har givet ham glogosamin og msm hver dag i et år nu og nu går han fint igen men kan kun rides på tur en gang om ugen og kommer aldrig til at gå på en bane igen. så jeg håber ikke får dig at det er det samme. held og lykke med hesten.

0
0
Svar på denne tråd

massør
Forfatter: 
Dato:  13-10-2009 19:00

I morgen får jeg besøg af en massør der forhåbentlig kan gøre mig lidt klogere på, hvad det kan være.. Krydser fingre for at det ikke er noget slemt.

kamille

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider