Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Fodring af følle
Forfatter: 
Dato:  10-10-2009 20:21

Hvilket foder bruger i til jeres føl, og husk gerne at fortælle hvilken race jeres føl er ;)Og hvis i har lyst, hvorfor bruger i lige netop dette foder???

Jeg har 2 jeg skal til at foder på, pt lever de af wrap/hø - gulerødder, vitaminer og minerale samt græs på folden. Det er Welsh ponyer en sec. A og en sec. F

0
0
Svar på denne tråd

foder til alle
Forfatter: 
Dato:  10-10-2009 22:13

Jeg avler welsh sec a, freder og dv/hann. De får alle suregrow, og det er for mit vedkommende valgt da det kan bruges til alle - føl, plage, hopper og de nøjsomme. Og så finder jeg det billigt pr dag i forhold til kvaliteten.

Beklager taste og stavefejl

Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145

Sælges:

DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød)

WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)

0
0
Svar på denne tråd

foder...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 15:28

mit og et andet føl i stalden får vitaminer (min travo, hendes salvana), soyaskrå og lucerne. Min får også salt..

Pt. får min også gulerødder i foderet (revne), og af og til lidt roer med meget vand i, så hun bedre kan spise det.

Hun synes, lucernen er noget tør :) Hun puffer det ud af munden igen.

hun får dette, fordi hun har haft hævede vækstlinier, der er stadig lidt. Men regner med, når kulden sætter ind, og hun ikke får meget mælk/græs, kan hun spædes op med lidt dangro junior med 20% linamix i. Det bedste følfoder, jeg er faldet over. Hun vil max. få halvdelen, og ellers soyaskrå, vitaminer etc. oveni-.

Lone

Pt. er der løsdrifts-pladser ledige i min hests stald, vest for Århus. Meget velegnet til plage.

Come as you are, as you were, as I want you to be.
As a friend, as a friend, as an old Enemy.

- Nirvana

0
0
Svar på denne tråd

Foder til føl
Forfatter: 
Dato:  11-10-2009 15:34

Mit føl får fase 1 fra brogården. Han er super glad for det, og det er nemt, at fodre med.

Han er pinto.

Camilla Gravers Johansen ©

Ejer af de smukke ponyer Jasmin og hendes føl Bel Filou e. Saxo Højgård

©

Bel Filou - Vinder af dagens bedste pinto ponyføl 2009 sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider