Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

fodre sig ud af allergi ?????
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 10:23

Min ene tinker hoppe er meget plaget af mitteallergi og stort set ALT er prøvet. Så min plan for næste sommer er at hestene forbliver på stald fra solopgang til solnedgang. Og for at hun ikke skal stå alene så komme de andre også ind. Men så var der en som sagde, at hun havde hørt at man kan fordre sig ud af allergien hun var dog ikke kalr over hvordan.

Nogen af jer som kender til det ????

Min verden fyldes nu af 4 dejlige pletheste samt tre store sorgfulde huller i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

Sommereksem
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 10:55

For det første er et godt eksemdækken uundværligt, men derudover har jeg gode erfaringer med at fodre med beta-glucan. I hvert fald har min hoppe gået uden dækken på døgnfold det meste af juli og august, og ser rigtig fin ud i pelsen.

Den sidste måned har jeg afprøvet noget nyt olie, der er kommet på markedet som hedder Omega 3-6-9, da det er billigere. Indtil nu går det fint og hesten har ikke mistet noget af pelsen. Den har dog haft dækken (regndækken uden hals) på hele september og kommer på stald sidst på eftermiddagen.

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

tak for svaret
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 15:34

Jeg købte netop et dækken i år, men hun ville være "kogt" i varmen. Det er et horseguard dækken med hals. Sidste år kunne jeg afhjælpe problemet med at spraye hende, men det har ikke virket i år. Jeg vil da overveje det du forslår

Min verden fyldes nu af 4 dejlige pletheste samt tre store sorgfulde huller i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

Man kan fodre
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 17:45

sig ud af noget af problemeren, dva. at opret holde et godt imunforsvar hos hesten hjælper den.

Omega 3-6 er der lavet en undersøgelse med og det forbedre heste med eksem en del.

Et godt dækken/ inde tid og Ökozon- klart at foretrække ellers virker dermasall/allosan på nogen heste

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Nu mor til smukkeste pige 09.04.09
www.123hjemmeside.dk/Nordhus
www.123hjemmeside.dk/Bjartur

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 19:04

Jeg har nu været inde for at læse om Omega 369. Og jeg kan godt se at det har mange gode egenskaber. Men jeg har ikke kunnet finde nogen steder hvor der stod hvor meget en hest skulle have. Hvor meget giver i jeres ?????

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider