Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

dækken
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 19:20

Hej

Jeg ville her til aften putte et nyt dækken på El Moscha (araber)str. 135cm...passer ok i længden på ryggen,men den er bare aaaalt for lang- ned til benene...ser ud som en kjole ..og han kan ikke bevæge sig ordentlig, duer overhovedet ikke...hmmmmmm

Hvad str skal jeg ellers have til en araber...nogen med erfaringer der vil øse ud af deres viden....

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Det jeg ...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 20:22

ville gøre er at måle hesten, så du har de mål med som du synes er optimale for et dækken til ham og så finder du det i butikken, som nærmer sig bedst ; )

Det har jeg gjort med grime, altså der har jeg taget den gamle grime med, fordi samme størrelse kan variere så meget fra det ene firma til det andet, ligesom med dametøj !

0
0
Svar på denne tråd

kan se hvad du mener..men
Forfatter: 
Dato:  16-09-2009 20:49

ville gerne bestille et på nettet...pga tid sparet...

Er dette da helt umuligt???

Anja

0
0
Svar på denne tråd

dækken
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 09:19

Nej ikke umuligt at bestille over nettet. Bare kontakt de forskellige butikker og hør hvad de anbefaler til arabere. Der er jo stor forskel på hvor meget volumen der er i dæknerne. Jeg har god erfaring med weatherbeeta og Hansbo. Har købr hos denne butik. Super god service og hurtigt levering.

www.smhrideudstyr.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider