Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Skæld plamager, hvad er det ??
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 18:07

Hej Hn`er :-)

Jeg er lige kommet ind fra stalden af, og på Lemon og Don fandt jeg nogle plamager (ca 3gange 4cm) hvor der nærmest var skæld???

Det var som om jeg kunne hive skæld, og hård af i bitte plamager (måske 2gange2mm) jeg har aldrig set det før... Det var dejligt når jeg kløede i det!

På lemon var det på den ene skulder, og på don på bringen, og så fandt jeg et sårlignede sted på hans halerod!

Hvad er dette????

Jeg håber virkelig i kan hjælpe, for hvis det er noget der smitter til alle de andre heste, vil det blive et helve#e!

Købes: Weatherbeeta dækkener 100g, se præs...

Sælges: 2 stk. nye weatherbeeta regndækkener str. 135 og 145.

Se præs. for mere info...

Er livet ikke skønt, at leve for at være til ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 18:13

Hmm, kan ikke sige det 100 %, men min havde sidste år noget skællignende noget, hvor der enkelte steder sad i en lille plamage, når man skrabede det af, var det lidt gult agtigt. kan det være det?

Han havde også alm. skæl over det hele.

(skal lige siges at jeg købte ham sidste år, og det var der han havde det)

Jeg begyndte at give ham 2 dl. helt alm. rapsolie til en 10´er. Og fodrede ham med Pavo Condition Xtra, og i løbet af 14 dage, max. var det væk.

Men prøv at snak med din dyrlæge.

MVH Pernille

SØGER: FLIMMER, CA. 134 I STG. SKIMMEL/HVID, 19 ÅR(HVIS J HAR REGNET RIGTIGT) HOPPE DÅRLIGT BILLEDE PÅ PRÆSENTATION SÅ SKRIV SELVOM AT DU ER I TVIVL EL. SIGNALEMENT IKKE PASSER HELT!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider