Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Er det bare mig...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2004 21:55
eller hvad?? Jeg har fået en ny hest og min gamle sadel ligger perfekt på hende, men nu kommer problemet- jeg kan slet ikke sidde i den mere- jeg flyver rundt i den og kan slet ikke ride i den, jeg sidder hele tiden og spænder for at holde min ben og knæ på plads! Jeg kan sagtens sidde ned på hesten uden sadel, så det er ikke fordi hun er vildt svær at sidde på, men hun har dog større gang end de heste jeg har redet på før! Kan det passe at jeg ikke kan ride i sadlen mere, eller er det noget jeg har bildt mig ind?? Vi vil prøve at ligge noget mere knæstøtte i den (det er en wintec 500, så man kan selv skifte knæstøtterne) men jeg vil prøve nogle andre sadler netop for at se om det er mig, der har glemt hvordan man rider eller om sadlen er træls, eller hestens større gang???

Hvad tror i??? Hvad vil i råde mig til- vil det være dumt at prøve andre sadler på hende, når den hun har ligger super duper, og swå må jeg bare vænne mig til den??

Heidi

Vi holder ikke op med at lege fordi vi bliver gamle-
men vi bliver gamle fordi vi holder op med at lege :-P
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville nok
Forfatter: 
Dato:  12-05-2004 11:17
prøve et par andre sadler.

Der må være nogen der ligger lige så godt på hende som Wintec´en.
Det er jo ikke særlig optimalt at du bumper rundt oppe på ryggen og ikke kan ride hende ordenligt.
Så er det bedre at mødes på halvvejen, så I begge kan blive tilfredse.

Det skal jo være en fornøjelse at ride :-)

Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider