Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Tm minivit godt eller skidt ???
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 10:35

Hej hej allesammen :-)

Jeg ville gerne hend og hente en sæk tm minivit, men først søgte jeg lidt på nettet omkring hvad der er i minvit!!!

Jeg fandt ikke meget, men måske i kan hjælpe mig??? er der mon nogen af jer som har en indlægsseddel???

For hvad jeg kan se, når jeg taster ind i sundhest, så mangler der...

Tørstof %

Vitamin A

Vitamin E

lysin

jern

kobolt

kalium

Er det noget opreklameret vit/mineral bummer ???? for hesten er jo slet slet slet ikke dækket ind når fx hverken der er E eller A vitamin i ??????

Så jeg ville høre jer om i har det fulde indhold af tm minivit??? Så jeg kan prøve og få tastet det ind i foderprogrammet :-)

Håber der er nogle venlige der vil bruge et par minutter på det ;-)

Og er der noget af jer som bruger dem pt???

Er livet ikke skønt, at leve for at være til ;-)

0
0
Svar på denne tråd

minivit
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 10:51

er kun ok når de går på græs ikke når de står på stald.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

tilfreds
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 13:10

Jeg bruger dem på sommmerfolden og der er jeg yderst tilfreds. De er de eneste der dækker mine avlsheste i kiksformen i hvert falde. Jeg har skrevet en mail til TM og bedt om de sidste indhold, men fået en automail tilbage om ferie i uge 30 og 31. Så regner med svar i næste uge. Mine er dog dækket ind ifølge sundhest unde jeg har tastet de manglende vitaminer ind, så længe de går på græs. Og de elsker dem simpelthen :-). Alle 7 heste.

MVH Tina

Til Salg:

- Super hingsteføl. F: BH Doolittle, MF: Solos Landtinus, MMF: Primus AA. Nr 8 ved BH følchampionat 40000,-

-Hoppeføl. F: Zardin Firfod, MF: Solos Carex, MMF: Leandro. 25000,-

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2009 15:20

Mange tak for jeres svar :-)

Så har jeg fået købt en spand, men nu må vi se hvad det bliver til frem over, for både A og E vitamin er ikke i produktet!

Jeg spurgte dem om det samme som jeg har spurgt jer om, og det er ikke i produktet

Er livet ikke skønt, at leve for at være til ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider