Gang på gang bliver jeg positivt overrasket over min dejlige vallak.
Så overrasket, at jeg er nødt til at prale lidt af ham 
Jeg har af forskellige årsager ladet min vallak gå som mere eller mindre som fold-bums. Han har ikke været skadet - men en af grundene er tidsmangel og prioritering.
Han er 9 år og frieser - kastreret som 5-årig. Han har helt sin egen vilje og er kongen af folden, men er en rigtig nusseprins i stalden.
Idag fik jeg lyst/tid til at ride en lille tur på ham og han har bestemt ikke glemt, hvordan man opfører sig, når man skal lave noget.
Rent konditionsmæssigt kan I nok godt regne ud er i den lave ende af skalaen... *smiler*
Han går lige op i traileren uden at tøve og står pænt hele vejen ud til ridehuset.
Han nyder som sædvanlig sin strigletur og følger nysgerrigt med, da jeg finder sadlen frem.
Han står BOMSTILLE ved opstigning - ikke et skridt!! Herefter skridter vi roligt og afslappet frem. Ørerne vender frem og vipper lidt tilbage engang i mellem for at lytte til min stemme!
Han er blød i mund og nakke og suger på biddet med det samme.
Efter opvarmningen traver vi stille og roligt frem. Han reagerer fint på hjælperne og det lader til, at han nyder arbejdet lige så meget som mig!
Sød ikke?!
Dørene i ridehallen står åben og der kommer en frisk brise ind, som får en plastikpose til at blafre. Han ser den, men jeg kan overhovedet ikke mærke en reaktion fra ham. Han fortsætter bare forbi uden overhovedet at spænde en ekstra muskel. Han er total cool!
Jeg er lidt stolt af ham! Han er utrolig god i sit hoved!
Nu skal vi vist til at have en fast aftale - ham og mig!!
Tak fordi du nåede så langt! Jeg ville egentlig ikke noget særligt med indlægget ud over at prale lidt.
Har DU en god historie, så er du velkommen til at lægge den her sammen med min