Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Roepiller fra SAB .
Forfatter: 
Dato:  17-07-2009 23:22

I vinters købte jeg nogen roepiller fra foderfirmaet SAB, fik dog aldrig brugt dem - men det er meningen de skal bruges til vinter. Dog har jeg ikke selv erfaring med foder fra SAB og vil egentlig gerne vide hvad der indholdet præcis er og kan ikke rigtig finde det på nettet?

Embalagen var en helt almindelig hvid sæk, men en lille indholdsfortegnelse på - men den har jeg desværre smidt ud.

Så er der nogen der har erfaringen med det - må i meget gerne smide en besked

Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

roepiller
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 14:01

vi foder med roepiller til vores køer, men har ikke lige indholdsfortegnelse på roepiller her, da jeg er på ferie, men roepiller er jo egentlig bare for at holde ponyen/hesten mæt i længere tid.. jeg vil selv gerne foder med roepiller og så et godt tilskudsfoder oven i..

Sagde baloo

som kører case, claas

og passer jerseykøer

hver dag:p

Nu med pintohoppen Cherri:)

0
0
Svar på denne tråd

roepiller
Forfatter: 
Dato:  18-07-2009 23:43

Tak for svar - det er netop derfor jeg gerne vil fodre med det

men der findes jo et hav af mærker på roepiller og derfor vil jeg gerne se indholdsfortegnelsen og se om der er forskel fra de andre mærker..

Sagde Anna - med banditbarnet Face The Feat eller bare Findur :)

0
0
Svar på denne tråd

roepiller
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 15:34

Bruger til tider roepiller fra SAB og de indeholder 5-6 % sukker, som alle andre umellaserede roepiller gør. der er ikke nogen indholdfortegnelse på da der ikke er tilsat vitaminer og mineraler.

Betfor indeholder vist omkring 20-25% sukker og er gode til de lidt mere kræsne heste.

Jeg bruger selv dem uden melasse, da jeg har en haflinger, som fra naturens side ikke tåler ret meget sukker.

I et foderprogram hedder det også bare roepiller, medmindre man selv ligger f.eks betfor ind.

Hestepasning.dk

-Professionel pasning af heste og andre dyr..

Foderplaner 200 kr. inkl moms.

www.hestepasning.dk

For Enjoy Ask/Casir Ask hingsteføl fra 09 sælges_40.000 kr.

info. staldpretty@staldpretty.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider