Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Fodring af min 2 års. kan je gøre sådan?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 19:42

Hej allesammen..

Jeg har et spørgsmål vdr fodring af min 2 års dv vallak. Han er siden han var syv mdr blevet fodret med henholdsvis fase 1-2 fra brogården.. Han har været super flot hele vejen igennem på dette..

Nu vil jeg hører jer om det kan lade sig gøre og kører ham over på salvamin og et andet muslifoder?

Min plan var og gi ham den halve ration af hvad der er anbefalet til hans alder af salvaminen og så resten i musli så det passer med vitaminer/mineraler..

Det musli jeg tænker er fra muhldorfer og hedder 5-korn plus haferfrei.. (havrefri)

Kan man det?

Nogen der evt ville kunne regne det ud for mig?..

Det skal siges at han har fri adgang til godt græs sommer, og wrap om vinteren..

Han er nem og holde huld på og ser meget færdig ud så derfor tænkte jeg dette måske kunne lade sig gøre..

Lige et billed

Hilsen Nina

0
0
Svar på denne tråd

jeg sys
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 21:03

at det kunne du godt. Hvis han bar får det han skal have af de forskellige ting. Men du kan også hutig se på ham hvia han ikke får det han skal have.

Hilsen Stephanie & Gucci

Oldenborg er bar en dejlig hest:)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 21:23

Sådan gør jeg med Stud Balancer (Brogården) og Racing minerals - det fungerer fint, også efter udregnet foderplan.

Gitte

Memento mori

www.westernportalen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Gå ikke på kompromis.....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2009 11:08

.......... din hest vokser stadig, hvorfor det er af største vigtighed at di nhest får helt precis det den har brug for.

Derfor er det ikke anbefalelsesværdigt og bruge produkter på kryds og tværs, og slet ikke et vitamin og mineral tilskud der ikke er lavet til heste i vækst....

Mit bedste råd til dig er, enten at fortsætte med Brogårdens, hvis det er dig for dyrt (for det er bestemt ikke billigt) kan jeg anbefale dig at kigge på den der hedder Marstall Young-Star. Den er lavet til en dreng som din, og indeholder netop det der skal til for at han bliver fodret korrekt, samtidigt med at den er ganske fornuftig rent prismæssigt (167 kr for 20 kg)

Held og lykke med drengen.

Helene W

http://www.hmhn.dk - sitet er under opbygning, så bær over med os ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider