|
|
| muskelpobyggende før kåring |
|
|
hej hn'er jeg er lidt lost.. jeg har en 2 års der skal til kåring til august. så jeg vil gerne hjælpe musklerne på vej er der nogen der har haft nogle gode opleveser med muskelopbyggende produkter..? og nogle gode trænings tips  jeg er lidt i vildrede om hvad jeg skal bruge. håber nogle kan hjælpe 
Hilsen Charlotte Med Muskelhunden Cosmo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muskelopbyggende |
|
|
Der er E-selen fra Equi 2000. Den har jeg brugt til flere heste, med synligt resultater. Cavallor laver også en der hedder Muscle base. Synes ikke der har været synlig virkning, men massøren kunne mærke stor forskel.. Held og lykke.
8-års, virkelig godt gående dressurvallak Carano/Schwadroneur sælges. Mange placeringer til og med LA6. Forventes at debutere i MB i nær fremtid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anita .. |
|
|
tak for svar.. det var da en mulighed, ved du hvad det koster?
andre der har nogle gode erfaringer i vil dele ud? 
- Charlotte
Med de 2 skønne muler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| myoplast |
|
|
Equitpo myoplast er godt til tilskud til opbygning og ved ligehold af muskler - kan købes ved dyrlæger. Og svømning er godt for muskelsætning.
Pernille
Dejlig Kleiner Münsterländer tæve hvalp fra d. 8/3-09 sælges. Stambog fra DKK, vaccineret, chippet og fået ormekur - kontakt for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Equivite Body Builder |
|
|
fra Spillers bruges af mange avlere. Det giver fantastisk gode resultater.
Med venlig hilsen Thomasminde Forhandler af foder og plejeprodukter til heste og ponyer på Lolland-Falster.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Myoplast |
|
|
Vi bruger Myoplast efter anbefaling fra hende der tilrider og skal fremvise vores 3 års. Vi har købt det i rideudstyrs forretning. koster 650 kr. for 1 stk. og 1200 for 2 stk. En rækker ca en mdr. så vidt jeg husker. Der går også ca 3-4 uger inden synligt resultat, men så ser de også godt ud...
MVH Diana
Til salg: Hoppeføl efter B.H Doolittle-Crelido-Limaro) født d. 3/3-2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er vel begrænset... |
|
|
... hvor mange muskler, der naturligt kan ligge på en 2-års plag? I mine øjne handler det blot om fornuftig træning og en god kostplan  I øvrigt: hvilket forbund er det, der kårer 2-års? Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
| Forfatter:  |
wettergren |
| Dato:  |
18-06-2009 16:10 |
|
simpelthen ikke på at man kan købe sig til muskler via et eller andet produkt. jeg mener at det absolut bedste du kan gøre er at sende den på sommergræs på en bakket fold. På en måned gik min ponyhoppe fra at lidt tynd efter at have haft føl, ingen muskler over ryggen osv. Men nu stråler hun i pels og opførsel, og har selv lavet nogle gode mørbrader af nogle rygmuskler. Jeg stiller vandet på det højeste sted, så de skal op ad bakke hver gang de skal drikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg skal skam ikk købe mig til muskler.. jeg skal bare hjælpe dem på vej..
DV kårer 2 års hopper..
Tak for de gode anbefalinger 
- Charlotte
Med de 2 skønne muler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gamma-oryzanol |
|
|
Mange forbund show´er eller kårer heste som 2½ års 
Mht tilskud vil jeg anbefale at gå efter et produkt indeholdende gamma-oryzanol - det er det absolut mest effektive.
Bemærk dog at få rette forhold mellem E-vitaminet og gamma-oryzanol, dvs hvis du giver tilskud der indeholder begge dele, bør du ikke give E-vitamin ved siden af.
Vi har et produkt der hedder Master Muscle, men flere af producenterne der har tilsat gamma-oryzanol i deres produkter, så det er bare at tjekke indholdsdeklarationen. 
Held & lykke til kåringen.
OptiHorse Webshop Udstyr til hest & rytter • vitaminer & mineraler • plejeprodukter • kurser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis DV.... |
|
|
.. kårer 2 års hopper, så er det noget ganske nyt. De har da aldrig kunne stilles til kåring, før de er 3 år? Er du helt sikker på, at du ikke "bare" skal til 2-års skue  Optihorse: et show er noget ganske andet end en kåring. Det er muligt, at der er nogle forbund, der kårer hopper som 2½ årige - men det kan i hvert fald ikke være mange. Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
beklager så 2 års bedømmelse... Det var ikk den indlægget gik på, men muskeopbyggende produkt 
- Charlotte
Med de 2 skønne muler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og jeg fastholder.... |
|
|
.. min mening om, at 2 års plage til et skue ikke skal ligne bodybuildere. Der skal fornuftig træning og en ganske almindelig god foderplan til  Det var i øvrigt dig, der kaldte det en kåring - ikke mig  Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bodybuiler |
|
|
Jeg har også rigtig gode erfaring med Bodybuiler fra Spillers (2 kg ca 260 kr.), hvis du kombinerer med Conditioning Mix musli, får en rigtig flot overline!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| motion.. |
|
|
jeg regner også med at tage min 2 års plag med til bedømmelse, men ikke om jeg vil bygge ekstra div ting på hende.. hun er en plag der vokser og skal derfor også behandles som sådan en.. så må det koste den gode placering.. hun skal med for oplevelsens skyld og går på døgnfold pt.. hellere en hest der har fred til at vokse sig færdig end at begynde at pille for meget og derved øge risikoen for vækstforstyrrelser.. (jeg har ikke noget dokumentation for at det kan gøre det, det er kun min egen opfattelse).. det er også derfor mine føl ikke kommer på stald og fodres op med energi op til et følskue... men ellers vil jeg bare sørge for en foderplan hvor hun ER dækket ind med nok proteiner.. f.eks soysskrå og tørgær..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sif..... |
|
|
Jeg var ikke lige bekendt med at det var en hoppe - derfor skrev jeg netop show´et eller kåret. Hingstene bliver ofte kåret som 2½ års - hvor hopperne "kun" bliver stillet til skue, for aå at blive kåret som 3 års. Håber det forklarer - hvad jeg egentlig mente. 
OptiHorse Webshop Udstyr til hest & rytter • vitaminer & mineraler • plejeprodukter • kurser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg... |
|
|
har rigtig gode erfaringer med Myoplast  Derudover også Build up fra Dodson & Horrell
M.V.H Natasja
Military Ridningens Formel 1 GINSBORG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alm. foderplan? |
|
|
kan man give disse ting ved siden af den alm. foderplan?
Den heldige ejer af PRUHESTEN SPØGELSESHINGSTEN OG GULDHESTEN m.fl.
Føl '09: f:Maylie Selwyn mf:Stargolds Cavalero. Termin: 18.04.09. f: Secret Destination mf: Classic. Termin: 14.07.09.
Må jeg leje din folealarm? ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Body Builder |
|
|
er et tilskud, som gives sammen med det almindelige foder.
Med venlig hilsen Thomasminde Forhandler af foder og plejeprodukter til heste og ponyer på Lolland-Falster.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|